1/23/2014

Basic Pancake Recipe

Ingredients:
- 1 ripe banana (or any other fruit of your choice, I tried it with pear and it turned out great as well) - 1 egg
- Oats
- Toppings (like fruit, yoghurt or anything else.. be creative)
- Coconut/Olive oil


Recipe:
1) Cut the fruit of your choice into little pieces
2) Add the egg and some oats and pureè until it's smooth and has the typical "pancake" consitency
3) Bake it in a pan with some olive/coconut oil
4) Top it with whatever you like :)

ENJOY!



Zutaten:
- 1 Banane (Oder andere Frucht deiner Wahl, ich habe es auch schon mit Birne probiert und es war köstlich.)
- 1 Ei
- Haferflocken
- Kokos- oder Olivenöl
- Toppings wie zB. Früchte zum Garnieren


Zubereitung:
1) Die Frucht in kleine Stücke schneiden
2) Das Ei und die Haferflocken hinzufügen und pürieren bis es die typische "Pancake" Konsistenz hat
3) In einer Pfanne mit Oliven- oder Kokosöl herausbacken
4) Auf einen Teller geben und mit verschiedensten Garnierungen verzieren.

GENIESSEN!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML